onsdag 27 maj 2009

Our love can't grow more now, it's bigger then ever.

Vemdalen 09, klart bäst, nästa år blir det fjällen åter igen!
- dubbel klicka på bilden för att få den förstorad.

Nu ska jag gå och lägga mig är riktigt trött nu, ensam hemma. Jag & katterna. Imorgon blir det ridninig på valfrid, det ska bli rätt så kul, ser fram emot det. Duschade förut men så kom jag på, onödigt! för i morgon lär jag lukta häst haha. Orkar inte skriva så mycket mer nu klockan är mycket och jag är trött. Saknar Linus, du är allt för mig älskling! Vi har varit med om mycket tillsammans, allt med dig blir helt underbart. Önskar du vore här nu, vill inte vara ensam här utan dig, önskar du vore här så jag fått krama om dig, pussa på dig & bara få mig ett gott skratt som du alltid får mig att göra, helt underbart och sist men inte minst, få vakna upp bredvid dig, du håller alltid om mig och vi kan bara ligga och titta på varandra, le lite och du håller om mig och jag mår som bäst i dina armar. Vill aldrig att du ska släppa taget, aldrig! Vill alltid vara där i din närhet, i din närhet och i dina armar känner jag mig trygg, och det är till tryggheten jag söker mig. Jag vill alltid vara din Linus, älskar dig så mycket. Jag tror på oss mer än någonsin.

Our love can't grow more now, it's bigger then ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar