måndag 18 maj 2009

Äntligen har veckan börjat så helgen är närmare! Inte blivit så mycket gjort i skolan idag, hade dock nationellt prov i tyska. Gick väl sådär tror jag. När jag kom hem fick jag se skorna mamma köpt till mig som jag ska ha på avslutningen, jättesöta var dem, tror det kommer bli dem jag ska ha. Har lust att cykla till Hunnebo, fast så kollade jag med pappa om han är hemma i tid så Alma också kommer ut, men han skulle greja med bilen efter jobbet så jag går en rask & lång promenad med Alma sen istället. Har inte hunnit prata med älskling idag, men förhoppningsvis kommer han hit i morgon eller tvärtom, jag är faktiskt överförtjust i Hunnebo, gillar att vara där, så mysigt & sånt, vet inte riktigt varför, har ara fastnat för stället, fast visst är det smidigare att bo i Kungshamn med skolan, affärerna mm. haha, ja vem vet vart man hamnar sen när man blir äldre. Ska försöka att vara lite duktig idag med, göra klart NO arbetet så jag slipper ha det efter mig, innan skolan slutar!
"you don´t know what you got intill you missing it alot"



Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar