torsdag 21 maj 2009

Mysig dag :]

Älskling på bild, haha aw så liten :]

Dagen i sig har varit väldigt mysig, vaknade rätt så tidigt av någon anledning, tog mig en promenad mm, och sen en väl behövd dusch. Slappade hela förmiddagen, Linus var hos Daniel och hade sovit där över natten och som vanligt så när dem sitter uppe hela natten så vaknar dem inte förrän vid cirka 1, väldigt jobbig väntan för mig som redan var uppe vid 7 tiden. Men vid 1 fick jag kontakt med omvärlden, han hade vaknat! haha. Åkte och hämtade honom hos Daniel, sen åkte vi hem. Resten av familjen var på Rabbalshede marknad så det var lugnt hemma. Kollade på nog en av Malins favoriter, Macken haha fint ska det va! Vi var oerhört trötta faktiskt så vi sov middag en liten stund, oerhört så skönt det är haha. Sen kom resten hem och vi åkte och hämtade Linus dator som stod kvar hos Daniel, sen kom Victor över vi hoppade studsmatta och pratade en massa, min lilla Vickan som snar flyttar, fast ja han flyttar ju närmare mig dock, fast kommer sakna Askum fruktansvärt mycket, alla minnen i det huset!, Det är som mitt andra hem.

Sen blev det middag och jag & Agnetha retade Linus, haha Kristoffer med, orkar inte skriva allt som vi retade han för men kul va det och han gav sig inte, tillslut blev vi nästan arga och sa släpp det nu Linus hahah. Åkte ner och handlade också, Linus va väl taskig när han tutade på Kasper som gick hand i hand med hans föredetta tjej, haha men som vi skrattade och Kasper blev både generad och arg. Sen åkte vi hem, och kollade på Lyxfällan, ett av mina favorit program faktiskt. Låg och små pratade en stund, sen var vi helt utmattade låg bara och myste och nästan somnade, eller ja. Linus somnade iallafall. Linus skulle egentligen åka med mig hem och sova här, men han var tvungen att åka med sin pappa i morgon bitti och hjälpa till med att hämta borgarna. När jag åkte hem så var Kasper ute och rännde, så körde hem honom också.

Imorgon blir det tidig uppgång! Jag åker till Tumlaren vid 10 ungefär. Hade tänkt hinna att simma innan resten kommer, Linus och Anders, Kasper kommer med hoppborgen, har inget bättre för mig så jag åker dit en stund. Minnen sen sist hoppborgen var där har jag iallafall om någon. Tyckte så synd om killen som jag råkade mosa och åka över 2 gånger! Han måste tänkt, nu kommer dunderklumpen. Men sånt är kul att skratta åt i efterhand.
I morgon kväll vet jag inte vad som händer, inte så mycket tror jag, vi får se.


Pussgurka :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar