söndag 17 maj 2009


Denna helg är nu slut, men redan nu börjar planerna för nästa!
Nu närmar sig kvällen, klockan är redan 21:15. Nu på kvällen har jag & pappa bara tagit det lugnt, för mamma och Sara är i lägenheten i Uddevalla, så jag och pappa passar på nu, när dem är borta, att bara njuta lite haha, nejdå! Vi har varit duktiga och varit och handlat sen tog vi oss en biltur - älskar sådana, vet inte varför haha. Sitter väl i sen man var liten, Jag, Malin, Inger var ute med bilen i Sotenäs och kollade "skummisar" som vi kallade dem haha. Glad blev jag iallafall när jag fick en mms bild, med ett par fina skor, Sara & mamma som hittat ett par till min balklänning, yehoo. Kom på nu som jag sitter här och skriver att vi är ju faktiskt lediga Torsdag och Fredag, underbart. Blir nog ensam här i veckan, mamma och pappa åker till landet och sover där i veckan/helgen, Sara kommer inte heller hem förutom Lördag, hon och antagligen J ska åka till Trollhättan och vara med kompisar. Lördag nämnde pappa något om att Saras kompisar ska komma? - a, jag vet inte, men hoppas på det, att dem grillar så jag & Linus kan passa på att äta lite också, bli servade haha. Hoppas det händer nått kul i helgen, jag behöver komma ut, både jag och älskling är sugna på det, mys hela tiden kan ju faktiskt bli lite slappt det med. Så hör gärna av er, vi hänkar! :) Om det är ett bra förslag dvs.

Ska bara vila ut mig och ha kul denna helgen som kommer och bara ge järnet i skolan nu, bli klar med alla ogjorda uppgifter så man slipper ha det bakom sig. Just nu är det ända jag tänker på, Sommarlov! Sommaren 09 kommer att bli ruskigt bra känner jag på mig! & balen 09, Linus kommer också innan balen och ja, säger hejdå eller ja, kollar på alla, haha, har han lovat, brukar alltid vara mycket folk vid "av vinkningen" eller vad man ska kalla det för, längtan är stor nu!


Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar