onsdag 27 maj 2009


Nu har jag slarvat igen, med blogginläggen. Men här kommer en kort sammanfattning om vad jag gjort de senaste dagarna.

Lördag:
Jag sov över hos Linus vad vi gjorde kommer jag inte ihåg faktiskt haha. Men det var väl en flummig & msyig kväll antar jag, det brukar det vara iallafall. Och vi grillade med familjen Frisk.

Söndag: Linus sov över hos mig, vi tog det lugnt, var ute en stund och gick en promenad och handlade, sen blev det mys med film hela kvällen. Sen var han väldigt svårväckt på morgonen, för att få upp honom till bussen. Tur att han har en envis flickvän som inte ger med sig, när han ska upp! haha.

Måndag: Jag sov hos Linus, och myste med han och småtjejerna, vi kollade på film, hoppade studsmatta & var ute i det fina vädret. Sen såg vi på några Wallander filmer, och bara tog det lugnt allihopa, spelade lite fotboll inomhus också, lite kul får man ju faktiskt ha. Gjorde Jennifer fin i håret, flätorna var väldigt omtyckta i allafall.

Tisdag: Kom hem ifrån skolan, en väldigt trött Emma, inte så ovanligt. Men lite senare på kvällen efter att Linus pluggat konstruktion åkte jag dit till honom och sov över där inatt med. För det är bara så mysigt att få vakna upp bredvid honom och hela familjen är helmysig! Men att få vakna och bara mysa en stund, det är härligt. Men på kvällen gjorde vi inte så mycket, jag hjälpte Jenna med hennes matteläxa, den passade mig utmärkt, nivän låg på ungefär 20-4 = ? haha. Kollade på yttligare Wallander filmer, och bara tog det lugnt, krig utbröt dock i ungefär en timma, kuddkrig och brottning, och mycket retande, efter det blev man helt slut, men väldigt roligt var det.

Sover ensam hemma idag också, Linus behöver nog plugga idag så han kan nog inte vara med honom, men åh vad jag saknar honom! 3 månader snart, tiden går verkligen fort. Han är mitt allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar