fredag 22 maj 2009

Full fart hela dagen:], min Linus på bild <3

Vaknade vid 8 i morse, drog mig lite i sängen sen gick jag upp, och vid 10 var jag på Tumlaren. Mötte upp älskling, full fart hela dagen. Sen efter några timmar kom småtjejerna, och då blev det ännu mera liv, rolig dag minst sagt. Vi alla var hungriga sen så vi fick i oss en Pizza faktiskt. Sen vid klockan 16 10, drog jag mig hemmåt, 6 timmar på Tumlaren med full aktivitet hela tiden, det är jobbigt haha. Så nu är jag hemma i allafall, i morgon ska jag antagligen möta upp älskling som ska jobba på Johannesvik i morgon, sover där sen kanske, eller han hos mig. Ikväll kommer jag nog somna tidigt, är helt slut och ögonen är fulla med klor, inte kul, kliar som bara den. Jag och Sara är ensamna så vi hittar väl på något här hemma ikväll, om inget händer. Verkar som vanligt hel dött. Skulle egentligen hunnit med att kika förbi hos Mathilda igår som hade Uddevallatjejer där, men det glömde jag helt bort, spenderade kvällen hos Linus. Och för att nämna det så körde jag inte över några småbarn idag även om det var proppat med folk, lär't mig sen sist hahah.

Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar