lördag 30 maj 2009

Lite om gårdagen & vad som hända ska ikväll :)

Linus, inte ofta man får med honom på kort haha :]

Igår kan jag ju berätta att jag tog det lugnt och senare på kvällen vid 8 gick jag till Malin. Där fanns Fina, Johanna, Johanna, Rebecca, Malin och senare kom även Tyson och joinade. Vi spelade kort och pratade mm. Mycket trevligt haha. Sen vid kvart över 10 drog vi oss ner emot Jimmys sjöbod, Filip Hansson & hans bror skjutsade ner oss dit, så det får man nog tacka för antar jag. cirka 10 pers i en liten bil, men det gick må tro. Kom hem vid 1 ungefär, det var en trevlig kväll, även om inte min Linus kunde komma.

Idag vaknade jag tidigt, vid 07 40. Hoppade direkt in i duschen. Sen slog jag på dammsugaren och började dammsuga på nedervåningen och övervåningen. Pappa & Mamma ska på Grand prix finalen (tror det heter så) på Ullevi ikväll så vi är ensamna här inatt också. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Linus ska ner till Baden tror jag, så om jag inte har något bättre för mig går jag ner dit också, sist var det ju väldigt roligt iallafall, tyckte jag haha. Så detär nog kvällens planer faktiskt, nu händer inte mycket fram tills dess iallafall, ska kanske lägga mig och sola lite vädret är ju helt underbart.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar