söndag 10 maj 2009

090510

2 stolta tjejer efter Vårruset 09, lätt bäst!, Mathilda du är toppen!

Inte haft orken till att blogga på bra länge nu, vet inte varför men nu är jag back on track. Ska berätta lite vad som hänt under senaste veckan.
I Torsdags sprang jag, Mathilda, mamma, Sara Vårruset i Vänersborg. För Sara & Mathilda var det första gången, duktiga var vi allihopa!

I Fredags åkte jag till min Linus vi myste och kollade på film, och sen hämtade vi upp Stefan & gick en sväng ner till Anders, som var i folketshus. Han hade disco för små tjejerna & killar givetvis. Tjatade mig till Linus ner dit, haha tycker ju att dem är så söta. Jenna blev också överlycklig, varje gång EMMMA & hoppar upp i mina armar, hon är bra söt! 8 år fyllde hon i Lördags också, stora tjejen nu. Sen gick vi hem efter en stund, hämtade Stefans dator och sen spelade vi kort mm.
Lördag: Gick upp 06 30 med Sara & pappa och promenerade nästan milen, och sen målade jag sängar till mitt & Saras hus. Och lagade mat med pappa & Sara, Senapsgratinerad torsk blev det, en utav favoriterna här hemma haha. Gick och la mig vid 11 för tidig uppgång på Söndag morgon.

Söndag: Pappa & jag gick upp 06 00 för att vid cirka 7 tiden åka till Larv, jag skulle tävla. Det gick riktigt bra, vid ett tiden drog vi oss hemmåt med 3 priser, 1:pris för kvalite, 4:e plats med CK, och gick vidare för att tävla om bästa tik, slog även Lars, min uppfödare, 3:e gången nu haha. Sen var vi hungriga och det blev genast ett stopp hos farmor för att äta & fika, köttbullemackor, yummie. Sen ringde älskling och farmor och farfar blev ihjäl skrämda, av min ringsignal, dem var inte berätta på spicegirls vid matbordet haha. Älskling ringde och grattade och vi pratade lite, saknar honom, men i morgon Måndag blir det nog mys med honom, om inget annat kommer ivägen som idag. Skyndade mig in i duschen när jag kom hem efter tävlingen, och var klar för att åka, men han hade lovat att gymma med Stefan, och skulle sen plugga matte, och fick reda på att han skulle ha styrtekniksprov i morgon, så ikväll blev dte ingen tid över till Emma :(, Men inga sura miner för det inte, träffar ju älskling nästan varje dag ändå. Fast ändå känns det som för lite haha. Älskar dig Linus <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar