onsdag 20 maj 2009

Sista dagen i skolan för denna veckan idag :]


Mathilda Blomqvist & Emma Andersson

Sista dagen i skolan för denna veckan, känns verkligen skönt. Igår spenderades kvällen i Hunnebo hos Linus, mycket skratt och galna saker, som vanligt. Underbart att bara få skratta som man gråter, haha typiskt mig, när det väl är nått roligt, så får jag ingen luft och tårarna kommer och jag viker ihop hela mig haha. Idag har inte hänt mycket, alla blivande 7:or var och hälsade på, dem undrade väl det var för fel på klass 9a, utan lärare spelade vi musik på högsta, va klart! Nu sitter jag hemma och gör ingenting, ensam hemma så det är iallafall skönt, mamma & pappa är i Göteborg så snart kommer älskling och gör mig sällskap, mysigt! Får väl se vad vi hittar på. Ska ta mig en promenad runt Hovenäset först tänkte jag, behöver komma ut lite känner jag. Förut åkte jag ner och hämtade min balklänning som kommit, helt okej och väldigt söt, skorna passade väldigt bra till tyckte jag, men fortfarande lite osäker om det är den klänningen jag ska ha, har ju trots allt en till som är väldigt fin. Yes, nu fick jag med mig Mathilda ut på en promenad, så hon hakar på, skönt att slippa gå ensam alltid haha.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar