söndag 17 maj 2009

Äntligen, hela denna helgen har vi målat om huset, 2 gånger! Men nu äntligen är allt klart, lite småpill kvar att göra bara men det fixar mamma & pappa, plånboken har blivit lite tyngre också, sånt gillar vi! Igår, Lördag så åkte jag till Hunnebo på kvällen, efter att jag målat huset några timmar. Åkte till Folketshus där var det ju lan, Linus var ju såklart där eftersom hans pappa är anordnaren till det, så åkte dit för att få lite tid med älskling, och det blev det allt också. Var allt sugen på att spela lite när man såg resten, älskling tjatade men nja, spelar hellre när det inte är så mycket folk hahah, ja så kan det vara! Ganska bra helg, fast den kunde ju varit mer fartfylld & rolig. I morgon blir det åter tillbaks till skolan, man har verkligen ingen lust, fast snart, snaaaaaaaaart är det Sommarlov! Oh yes. Nu är jag iallafall riktigt trött, vart uppe tidigt varje dag och sen lagt mig sent, men det är sånt man får ta. Har målat klart för idag, precis ätit tacos som Sara gjort, så nu ska jag nog vila lite, sen ut med Alma en sväng runt Hovenäset tror jag, kanske att jag åker med resten av familjen till Uddevalla för att ta mått på nya våningsängar och förhoppningsvis imorgon eller på Tisdag, mys med älskling.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar